Smart SCIM
Aplicatie software pentru Sistem de Control Intern Managerial

SCIM – Sistem de Control Intern Managerial este o solutie de tip portal colaborativ ce asigură implementarea informatică a sistemului de management al controlului intern.
Sistem de Control Intern Managerial permite o definire rapidă a mediului de control intern si a metodologiei de lucru asigurând posibilitatea de implementare unitară a standardelor cuprinse în SCIM – Sistem de Control Intern Managerial.
SCIM – Sistem de Control Intern Managerial inovează prin abordarea integrată a funcționalităților diverse și asigurarea trasabilității proceselor interne. Dezvoltată ca o aplicație WEB pentru a permite interfațarea rapidă cu utilizatorul și o implementare facila, soluția SCIM – Sistem de Control Intern Managerial este unica din România. Fiind o soluție ușor de modelat, asigură implementarea completă şi funcţională a unui sistem de management al controlului intern.
SMART SCIM – Configurarea elementelor de business
- Definirea organigramei institutiei, listei de utilizatori, precum şi apartenența acestora la departamente conform organigramei.
- Atribuirea utilizatorilor pe grupuri configurate cu drepturi de acces diferențiat pe rol: adminstratori, executive, manageri, s.a.
- Definirea statului de funcții cu alocarea fiecarui angajat pe unul sau mai multe posturi, drepturile utilizatorilor in activitatea de management, evaluare de personal, control, etc.
- Analiza activitatii în organizație, în conformitate cu structura acesteia, definirea obiectivelor departamentelor, crearea structurii generale şi specifice de obiective, validarea acestora si implementarea în sistem.
- Definirea obiectivelor individuale în conformitate cu obiectivele organizației.
- Identificarea riscurilor, introducerea în registrul de risc în corelație cu departamente, activități, obiective şi responsabili. Instruirea în managementul riscului organizațional a responsabililor de risc şi a managementului organizației.
- Colectarea procedurilor existente şi încărcarea în sistemul de gestiune al acestora, pregătirea responsabililor, definirea drepturilor de acces in funcție de politica organizației.
Date introduse in sistemul informatic:
- Obiectivele organizaţionale şi corelarea dintre obiectivele generale, obiectivele specifice, respectiv activitățile efective asociate acestor obiective.
- Definire stat de funcții, în corelare cu organigrama
- Activităţile ce derivă din obiectivele organizaţionale generale şi specifice
- Planificarea şi monitorizare informări şi comunicări interne şi externe
- Înregistrarea şi monitorizarea abaterilor/excepțiilor.
- Evidența evaluării personalului în conformitate cu prevederile legale
- Monitorizarea activităților şi performanțelor
- Gestionarea și tratarea riscurilor
- Introducerea riscurilor identificate in Registrul de Risc
- Setare activitati de monitorizare al riscurilor
- Înregistrarea şi versionarea procedurilor (ediții şi revizii) precum şi securizarea accesului
- Planificarea şi monitorizarea activității de control intern.
- Setari notificariautomate
Servicii aditionale:
- Suport și mentenanță
- Update și Upgrade gratuit (inclus)
- Back-up (salvarea gratuită a datelor) și restaurarea acestora în caz de dezastru
- Server funcțional în CLOUD, licențe sistem operare, licența bază de date, licența software back-up

Principalele funcționalități oferite sunt:
- Definirea obiectivelor si definirea rapidă a structurii organizaţionale – actualizare facila în caz de modificări
- Planificarea activităţilor si stabilirea și urmărirea criteriilor de performanță
- Evaluarea resurselor umane în conformitate cu prevederile legale
- Gestionarea și tratarea riscurilor
- Implementarea fluxurilor de lucru in cadrul organizatiei
- Delegarea și urmărirea responsabilităților
- Sistem automat de detecție a neconformității în activitățile de management al riscului şi al proceselor de lucru
- Notificarea automată a responsabililor în cazul actualizării documentelor sau informațiilor despre proceduri, documente, riscuri
- Definirea și monitorizarea accesului la resurse
- Trasabilitatea corespondenţei și sarcinilor conexe